.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سوالات نمایندگان و پاسخ‌هایی که احمدی‌نژاد داد
احمدی نژاد: مطهری بیشتر صحبت کرد، من هم باید بیشتر صحبت کنم/تلاش کردم نیایم اما نشد/با شما مجلسی شوخی کردم/من 11 روز خانه نشینی کردیم؟ این هم از او حرفاست/به دختر و پسر گیر سه پیچ ندهید/طراح سئوال از من هم انگار با شاسی فوق لیسانس گرفته/اعتراض شدید مجلسی ها به احمدی نژاد
سوالات نمایندگان و پاسخ‌هایی که احمدی‌نژاد داد

رئیس جمهور برای پاسخگویی به سوالات جمعی از نمایندگان وارد صحن علنی مجلس شد.

به گزارش شمال ، محمود احمدی نژاد به منظور پاسخ به سوالات ۷۵ تن از نمایندگان مجلس در صحن علنی مجلس حضور یافت.

احمدی‌نژاد را هنگام ورود به صحن علنی، محمدرضا رحیمی معاون اول، سیدمجتبی ثمره‌هاشمی، سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد، علی ‌نیکزاد وزیر راه و شهرسازی، لطف‌الله فروزنده معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور، مهدی غضنفری وزیر صنعت، معدن، تجارت، حمید بقایی معاون اجرایی رئیس جمهور و ‌‌حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی معاون پارلمانی دولت همراهی می‌کرد.

شهاب الدین صدر، نایب رییس مجلس شورای اسلامی از رییس جمهور استقبال کرد و لاریجانی به وی و همراهانش خیر مقدم گفت. 

مطهری سئوال ها را از احمدی در طول 20 دقیقه توضیح داد که البته باید 15 دقیقه طول می کشید.

احمدی نژاد پس از مطهری شروع به سخنرانی کرد و گفت: مطهری 33 درصد بیشتر صحبت کرد. عدالت باید باشد. من هم باید یک ساعت و 20 دقیقه صحبت کنم.

وی افزود: قبل از انتخابات نیامدم، چون بر روی نتایج انتخابات تاثیر می گذاشت. فعلا هم دیوار کوتاه تری تر از ما وجود ندارد.

رئیس جمهور گفت: مردم به من می گفتند برید مجلس و محکم جواب بدید بعضی گفتند کام مردم تلخ نشود.

وی تصریح کرد: نمی خواستیم بیاییم و تلاش هم کردیم اما نشد. هیئت رئیسه این طور تصمیم گرفت. هیئت رئیس هستش دیگه. ما مطیع این ها هستیم

گزیده سخنان احمدی نژاد در پی می آید:

احمدی نژاد در بخشی دیگر از سخنانش و در پاسخ به سئوالی در خصوص اشتغالزایی: میشه والا یکی ملیون شغل ایجاد کرد .

وی افزود: شدیدترین محدودیت برای دولت بوده و  به اعتراف دوست و دشمن، عالی عمل کردیم. بیشترین حمایت را از تولید داشتیم

*تولیدات کشور رشد زیادی داشته است. رشد اقتصادی سال 90 اگر کمتر از 89 نباشد بیشتر است.

*کجا ما تخلف کردیم

*گرانی های اخیر ربطی به هدفمندی ندارد. بازی ها در بازار ارز را توضیح خواهم داد. عزیران قانونی را که تصویب کرده اید را خودتان بخوانید.

*من تو سازمان هدفمندی نیستم، حالا سئوال را از رئیس جمهور می پرسید؟

*من 11 روز خانه نشینی کردیم؟ این هم از او حرفاست. احمدی نژاد و خانه نشینی و استراحت. همه به من میگن استراحت کن. حتی یک روز هم کارها تعطیل نشده است. همکاران من پیچ و مهره ای شده اند . همشان تو مراکز قلب پدرشان در می آید. این وصله ها به دولت نمی چسبد.

*زندگی من نشان داده با ادبیات درست و منطقی از ولایت دفاع می کنم.

*شما تون زن و بچه یم من رو بدید، من هم حقوق استاد دانشگاهی را برمی گردانم.

*من باید از شما بپرسم پول ها خرج شده . شما توی مراکز مرابوطع عضو هستید و پول ها را پخش می کنید.

*چه کسی به متکی ماموریت داده بود که به سنگال برود. من به ایشان ماموریتی نداده بودم و گفته بودم که ماموریت شما  در وزارت خارجه تمام شده است. خواستیم وزارت خارجه تغییراتی بکند.

*چرا هروقت پای فرهنگ می اید، ما مردم را اذیت می کنیم و با آن ها برخورد می کنیم والا ما می گوییم، مردم ایران پاک و مومن هستند. ما میگوییم به مردم برخورد نکنید و توهین نکنید. البته اگر کسی سازمان یافته با برنامه تخریب بکند آن تکلیفش معلومه. مسئول این موضوع قوه قضائیه است و حجاب و عفاف نیازی به برخودرد عمومی ندارد و باید با حکم قاضی همراه باشد. باید مبنای رفتار با مردم با مهربانی باشد. کار فرهنگی با بگیر و ببند نمی شود. ما می گیم به دختر و پس ر گیر سه پیچ ندهیم. والا این ها بچه های خودمان است. به همین جوانان اخترام بگذارید ببیننید چه کار می کنند.

*حالا شب عید هست، بگذارید یکم شاد بشویم. نمی شود هر موقع انتخابات و 22 بهمن شد، همه اقشار مردم را بیاوریم جلو. به محضی که این دوران گذشت یفه این افراد(کسانی که حجاب اسلامی را رعایت نمی کنند) بگیریم. تناقض هست و تناقض کار دست آدم می دهد. کدام یکی از ما گناه نکرده است. چه کسی با من و شما برخورد کرده است؟ مرگ خوب هستش، اما فقط برای همسایه.

*ایا من حق اظهار نظر ندارم و باید از من سئوال شود که چرا اظهار نظر کردی؟ می گویند چرا از ایران اسم می بری؟ داداش جون، همه دنیا و همه تاریخ می گویند که ملت ایران، ملت بزرگی است. مشی ملت ایران متفاوت است همه می گویند، می نمی گویم که.

*ملت ایران ادامه راه پیامبر را می رود. ملت ایران حقیقت طلب و هزار صفت خوب دارد. صدها میلیون انسان متعلق به فرهنگ ایران هستند. ایران یعنی شیعه علوی و ناب محمدی.

* اگر اینطور هستش، جنگ هشت ساله هم به خاطر اظهارات من است. حکم قتل ماها راد رسال 1400 سال می دهد ان هم مال منه

* تمام شعارهای دولت های قبل را اجرا کرده ایم و مهربانی را ترویج کرده ایم. چرا اسمش را می گذارید انحراف؟  اگر اینطور است، تعاریفی که پیامبر از ما کرده اند، نعوذباللi هم موجب تعصبات قومی شده است. ما از اول گفتیم مشی بعضی ها را قبول نداریم. اگر سکوت می کنیم علامت تایید اتهامات نیست. بلکه علامت دلسوزی من است.

* اگر بگویند مکتب یونان و خراسان عیبی ندارد. به حکم وظیفه ام از ایران حمایت می کنم. چرا به خاطر یک اظهار نظر و گفتن ایران جار و جنجال راه انداخته اید؟ شما هم ایران را دوست دارید، رودربایستی نکنید، اعلام کنید.

*ایران را بگذاریم کنار، کجا را بچسبیم؟ والا بلا خدا هم ایران را دوست دارد

*حتی ضعیف ترین قوانین را اجرا کرده ایم . اجازه نداده ام تبعات تحریم ها باعث آزار مردم شود.

* باید در مورد وظایف رئیس جمهور از بنده سئوال کنید. نه در مورد اظهار نظر یا مسائلی که به من ارتباطی ندارد.

* بر اساس قانون، سئوالات باید متناسب با وظیفه رئیس جمهور باشد.

* شب عیده بگذارید شوخی بکنیم. میشه از مجلس انتقاد کرد (نمایندگان در این لحظه اعتراض کردند) لاریجانی: اگر در خصوص این موضوعات باشد، اشکال ندارد.

*احمدی نژاد در ادامه: مجلس قانون را در اصل 137 دور زده است. نمی تونید مصوبات دولت را یکطرفه لغو کنید. شوخی هستش دیگه عصبانی نشوید. آخر می شود با فشار یک شاسی، فوق لیسانسه شد. می شه توی ایین نامه برای دولت تعیین تکلیف کرد.

* رئیس دیوان مکرمه محاسبات گفت احمدی نژاد دروغ می گوید. بعد رسیدگی کردیم، دیدیم دولت تخلفی نکرده است.

* یکی از مجلسی ها فرمان جنگ علیه دولت داده است. گفته باید با دولت جنگید. گفتند باید تابوی سئوال ازمن شکسته شود. من نه قدرتی دارم. من کف خیابانم. اگر جراتی هست دو کلمه به بقیه بگیم. توهین به من نشانه ی شجاعت نیست

*طراح سئوال از من هم انگار با شاسی فوق لیسانس گرفته است. اظهاراتم(در مجلس)، تماما برای شاد کردن بود. سئوالاتتان، خیلی هم سخت نبود. ما یک مشت مطلب هم اضافه گفتیم

یک ذره از 20 کمتر به من بدید، نامردی کرده اید.

سخنان احمدی نژاد در مجلس پایان یافت. در همین لحظه نمایندگان مجلس اعتراض شدیدی کردند و تعدادی بسیاری به احمدی نژاد تذکر دادند.

لاریجانی گفت: دور زدن اصل 137 معنا ندارد.

رئیس مجلس در واکنش به اعتراضات نمایندگان گفت: بایید دیگر از بحث سئوال عبور کنیم.

لاریجانی در خصوص اظهارات احمدی نژاد در مورد با شاسی فوق لیسانی گرفتن گفت، مجلس جای این حرف ها نیست.

اعتراض نماینندگان مجلس به اظهارات احمدی نژاد از قبیل با شاسی فوق لیسانس گرفتن و شوخی کردن با مجلس و کمپوت بردن برای جوانفکر همچنان ادامه دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

پریمی 25 اسفند 1390
بادرود اقای رمدانی متن شما چقدر غلط تایپی دارد
مرکزی 25 اسفند 1390
تعجبم دراین هست که این بچه رای آورده تو مجلسی که رئیس جمهور به امثال کواکبیان ومطهری اش باج نمیده و این آقای شورای سابق که نتونسته با مجموعه استانداری ارتباط برقزارکنه چگونه باهیئت دولت کانال بزنه برای ارتقاء سطح شهرستان ..
باعلی
رضا 26 اسفند 1390
این نوع اطلاع رسانی نشانه موضع داشتن نسبت به رییس جمهور است اینکه شما بجای پاسخ های منطقی رییس جمهور ، ادبیات خاصی را با زیاد کردن پیاز داغش به خورد مردم بدهید از رسالتی که دارید دور شده ایید رییس جمهور محترم با تمام وجود مردم را دوست دارد ولی افرادی که منافعشان از توجه رییس جمهور به مردم به خطر افتاده است دنبال نقطه ضعف گرفتن از ادبیات رییس جمهور هستند مطمئنا مردم ما بازی های اینگونه افراد را می شناسند
نا شناس 27 اسفند 1390
شما از بیست 10هم نمیاورید در ضمن کار شما اطلاع رسانی است نه ایجاد طرز فکر و خط مشی ضد ریاست جمهوری

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.